FAQ

NEŽ SI OBJEDNÁTE / OBJEDNÁVKA / ZPŮSOB PLATBY


1. Jak rychle můžu najít konkrétní produkt?
Nejlépe pomocí vyhledávače, ktery je umístěn v pravém horním rohu. Rovněž procházením hlavních kategorií v nabídce v horní části.

2. Můžu ověřit přesnost očíslování a míry zboží, případně zeptat se telefonicky aneb prostřednictvím emailu na míry konkrétního vyrobku?
Tabulka s očíslováním se nachází vedle obrázku s produktem. Po jejím rozkliknutí se zobrazují míry. Doporučujeme srovnat si míry z tabulky s mírami Vámi aktuálně nošeného oblečení. Jiné materiály (popisy, tabulky) nebo odpovědi doplňující informaci na webu nezasíláme. Pokud Vám zboží z nějakého důvodu po nákupu nebude vyhovovat, můžete nám jej do 14 kalendářních dnů vrátit. Nic tím pádem u nákupu neriskujete.

3. Můžu ověřit dostupnost konkrétního zboží nebo termín jeho dodání prostřednictvím emailu nebo telefonátu?
Takové informace neposkytujeme. Doporučujeme sledovat náš web a dostupnost produktu, o ktery máte zájem.

4. Jak můžu zjistit, zda je zboží k dispozici?
Každé zboží na našich stránkách má informace o stavu dostupnosti a přibližné době plnění objednávky. Dostupnost poznáte podle barvy čtverečku v tabulce velikostí. Pokud je např. velikost M se žlutym pozadím, tak to znamená, že zboží je skladem přesně v této velikosti M.

5. Můžu si před nákupem odzkoušet zboží v Ostravě na Vratimovske?
Není to možné. V Ostravě nemáme kamenny obchod, ale jen sklad pro doručování zásilek. Vždycky pro obdržení zboží máte 14 dnů na vyzkoušení a případné vrácení. Nic neriskujete.

6. Máte v ČR kamenny obchod?
Nemáme a nemáme to v plánu. Jsme e-shop a prodáváme pouze on-line.

7. Můžu si objednat zboží bez nutnosti registrace na webovych stránkách?
Objednávky lze zadat vyběrem volby "Objednat bez registrace" v košíku, pak není potřeba zakládat účet v našem e-shopu. Po zadání objednávky se účet automaticky vytvoří pro účely této konkrétní objednávky. Dokončené objednávky jsou doručovány na dobírku (náklady na doručení 89 Kč) nebo s platbou předem (náklady na doručení 59 Kč - Česká pošta). Občas na dobírku nezasíláme.

8. Jaké jsou způsoby platby za zakoupené zboží?
Dostupné způsoby platby najdete na podstránce: Náklady a způsob doručení / Platby. Pokud možnost nákupu na dobírku není dostupná při vytváření objednávky, tak to znamená, že Vám ji na dobírku nezašleme. Občas na dobírku dočasně nezasíláme. Omlouváme se a děkujeme za pochopení.

9. Zašlete mi zboží na dobírku?
Obvykle ano, ale občas také dočasně ne. Pokud možnost nákupu na dobírku není dostupná při vytváření objednávky, tak to znamená, že Vám ji na dobírku nezašleme. Omlouváme se a děkujeme za pochopení.

10. Můžu si objednat zboží prostřednictvím mailu (zprávou) nebo telefonicky?
Bohužel to nejde. Pro snadné a příjemné nakupování zboží si vytvořte na našem webu účet a nakupujte přes web.

11. Obdržím po odeslání objednávky e-mail s potvrzením bez registrace?
Každá transakce v našem obchodě je potvrzena elektronicky na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli u objednávky. Nezáleží na tom, jestli zákazník vytvořil účet nebo udělal "rychly" nákup bez registrace – bude mít vždy přehled s podrobnostmi na poskytnuté e-mailové adrese.
Upozorňujeme, aby vždy byla uvedena emailová adresa správně! Jinak naše zprávy neobdržíte.

12. Můžu v zásilce obdržet fakturu?
Je to možné, ale za podmínky, že si tuto možnost zvolíte při zadávání objednávky a vyplníte všechna pole s údaji požadovanymi pro vystavení faktury DPH. Dokument bude součástí zaslaného balíčku.

13. Na jaky účet mám poslat peníze?
Pro české zákazníky máme česky účet v české měně.
Číslo účtu pro CZK: 200001681/3060
IBAN: CZ15 3060 0000 0002 0000 1681
SWIFT: BPKOPLPW
Neposílejte prosím peníze na náš jakikoli jiny například polsky účet, protože převod trvá déle a také stojí o hodně víc.

14. Jaky mám u převodu uvést VS?
Jako VS uveďte číslo objednávky. Pokud máte možnost napsat zprávu pro příjemce, tak tam uveďte emailovou adresu, která byla zadána u objednávky.

15. Nemám bankovní účet. Můžu peníze poslat složenkou?
Můžete poslat peníze složenkou, ale složenka musí obsahovat uvedeny VS (číslo objednávky) a pokud je to možné, tak také e-mailovou adresu, která byla uvedena v objednávce.

16. Jak zjistím, že dorazila platba za objednávku?
Pokud Vám byly strženy peníze z účtu a bylo uvedeno správné číslo účtu, tak určitě dorazí. Převod trvá jeden pracovní den. Pokud peníze pošlete po 18:00, tak může trvat dokonce dva pracovní dny. Může se stát, že když pošlete peníze v pátek, tak se peníze na našem účtu objeví až v útery. Dokud nejsou na našem účtu, tak Vám bude zaslána automatická e-mailová zpráva s žádostí o platbu. Takové e-maily ignorujte. Jakmile se platba objeví na našem účtu, tak zboží odešleme.

17. Zaplatil jsem za zboží a pořád dostávám e-maily s žádostí o platbu. Proč?
E-maily s žádostí o platbu jsou zasílány automaticky. Pokud jste zaplatil a správně uvedl VS a k tomu ještě navíc zprávu pro příjemce, tak je ignorujte. Jakmile bude platba bude námi zaregistrována na našem účtu, tak zboží pošleme. Jestli po 3-4 pracovních dnech od uhrazení platby stále dostáváte e-maily s žádostí, tak kontaktujte zákaznicky servis přes e-mail. Pravděpodobně nebyla platba spárována s objednávkou. Přiložit můžete i elektronický výpis z bankovního účtu potvrzující platbu (ve formátu PDF).

18. Vytvořil jsem objednávku a následně jsem si všiml, že jsem špatně zvolil velikost produktu. Co mam udělat?
Pro změnu velikosti napište prosím co nejdříve zprávu na ozonee.cz@gmail.com z emailové adresy, která byla zadána u objednávky. Stačí napsat stručně „Žádám o změnu velikosti objednaného zboží na (správná velikost)”. Není možné změnit velikost produktu u objednávky, která již byla odeslána. Chcete-li se vyhnout tomuto typu situace, tak žádáme o promyšlené nakupování.

19. Je možné zrušit objednávku?
Ano, objednávku můžete zrušit. Pro zrušení prosím napište co nejdříve zprávu na ozonee.cz@gmail.com z emailové adresy, která byla zadána u objednávky. Pokud máte jen jednu objednávku, tak stačí napsat zprávu „Ruším objednávku”. Pokud máte objednávek více, tak potřebujeme přesné číslo objednávky, abychom věděli, kterou chcete zrušit. Není možné zrušit objednávku, která již byla zákazníkovi odeslána. Chcete-li se vyhnout tomuto typu situace, tak žádáme o promyšlené nakupování.

20. Jak rychle odesíláte zboží?
Vše závisí na vyběru platby a dopravce. Pro zpracování objednávek se přesuneme na 24 hodin od okamžiku rezervace platby (nebo v případě platby při dodání ), např. Platba klasickym převodem zpožďuje termín 2-3 dnů. Implementace trvá obvykle 48 hodin. V případě nepředvídatelnych náhodnych událostí si však vyhrazujeme právo zboží odeslat do 5 pracovních dnů. A pokud jde o dodávku, Česká pošta má 48 hodin. Takže datum přijetí balíčku se může lišit od 2 do 7 pracovních dnů. Způsoby dodání zásilky spolu s náklady najdete zde https://ozonee.cz/Naklady-a-zpusobdoruceni-cabout-cze-260.html

21. Jak dlouho trvá dodání zboží.
Cca 3-7 dnů. Doporučujeme přečíst si také odpověď na předchozí otázku (číslo 20).

22. Dodáváte balíčky o víkendu?
Objednávky provádíme od pondělí do pátku. V sobotu, v neděli a na svátcích neposíláme balíčky. Kuryři nepracují o víkendech.

23. Proč se k Vám nemůžu dovolat?
Naši linku provozujeme od 12 do 16 hodin od pondělí do pátku a vždy se k nám tehdy dovoláte. Můžete také napsat e-mail a na e-maily reagujeme jakmile je to možné (nejpozději do 24h). Rozhodně upřednostňujeme e-mailovy kontakt.

DOPRAVA NA CESTĚ / DORUČENÍ ZÁSILKY / VYMĚNA ZBOŽÍ / REKLAMACE


24. Je moje objednávka již odeslána?
Informace o aktuálním stavu objednávky naleznete na stránce "Můj účet" (pouze pro registrované zákazníky). E-maily poskytnuté v průběhu objednávky jsou dále odesílány s aktuálními informacemi o stavu objednávky ("Přijaté do realizace", "Odeslané" atd.).

25. Zásilka mi nebyla doručena ve stanoveném čase - co mám dělat?
Pokud zásilka neobdržíte do 4-7 pracovních dnů od objednávky, kontaktujte nás prosím na e-mail. Tím, že nám poskytnete své přihlašovací číslo a číslo objednávky, zjistíme, co se děje s objednávkou / zásilkou.

26. Kurýr dorazil se zásilkou, ale nezastihl mě doma. Co mám dělat?
V tomto případě Vás bude Česká pošta kontaktovat, zásilka bude uložena na pobočce pošty do 7 dnů. Zásilku můžete zkontrolovat na odkazu https://www.postaonline.cz/trackandtrace. Číslo zásilky je uvedeno při potvrzení objednávky po realizaci.

27. Kolik mám času pro vrácení zboží po jeho obdržení?
Na vrácení zboží máte 14 kalendářních dnů ode dne převzetí.

28. Co mam udělat, když chci vrátit zakoupený produkt?
Zboží lze vrátit bez udání důvodu. Předpisy o právu odstoupit od smlouvy uzavřené vzdáleně od zakoupeného zboží jsou uvedeny na podstránce: Vrácené zboží - odstoupení od smlouvy.

29. Nechci vracet celou objednávku, ale jen jeden konkrétní produkt. Co mám udělat?
Pokud po obdržení zásilky zjistíte, že Vám nevyhovuje jen jeden produkt, tak můžete vrátit jen tento produkt. Není nutné vracet všechny. Předpisy o právu odstoupit od smlouvy uzavřené vzdáleně od zakoupeného zboží jsou uvedeny na podstránce: Vrácené zboží - odstoupení od smlouvy.

30. Dostal jsem jiné zboží, než jsem si objednal - co mám dělat?
Kontaktujte nás co nejdříve e-mailem a informujte o situaci. Rádi uvítáme fotky přiložené do mailu pro zdokumentování nastalé chyby. Pokud by chyba byla způsobena naší vadou, zboží nahradíme novým a vrátíme Vám náklady na dopravu. Zakoupené zboží nám zašlete spolu s vyplněným reklamačním formulářem http://ozonee.cz/Vraceni-Reklamacecabout-cze-251.html.

31. Co když se zásilka během přepravy poškodí?
V případě viditelného poškození, například při manipulaci s obalem, namočení atd. při obdržení zásilky bude užitečné vypracovat protokol poškození s kurýrem. Kontaktujte nás take e-mailem a informujte o situaci.

32. Nevyhovuje mi velikost zboží. Můžu jej vyměnit?
Nevyměňujeme zboží. Pokud vám bylo doručeno objednávané zboží a ukáže se, že je příliš malé nebo příliš velké, můžete jej vrátit do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí. My vám následně vrátíme peníze. Máme na to 14 dnů ode dne zpětného doručení zásilky s vráceným zbožím. Pokud chcete zboží v jiné velikosti, tak si jej můžete rovnou objednat na základě další objednávky, kterou je nutné uhradit.

33. Na jakou adresu mám zaslat zboží za účelem jeho vrácení nebo reklamace?
Pro české zákazníky máme tuto doručovací adresu v ČR:
CzechLogistic - OZONEE.CZ
ul. Vratimovská 681/80, 71 900 Ostrava - Kunčice
Náklady na přepravu hradí kupující. Více informací o vrácení (právo odstoupení od smlouvy) najdete na stránce vrácení a reklamace. Zboží můžete zaslat také na naši adresu do Polska (Alpha Fashion, ul.Naftowa 5, 65-705 Zielona Góra), ale to vás bude státvíc a my vás k tomu vůbec nenutíme.

34. Jakou dopravní službou (zásilkovou společností) mám vrátit zboží?
Můžete zvolit jakoukoliv, ale je důležité si ponechat dokument, který potvrzuje zaslání zboží. Číslo z podacího lístku nám pomůže zásilku vyhledat. Pokud nemáte doklad, tak riskujete, že v případě, že se zásilka ztratí, tak nebudete mít nárok na odškodnění.

35. Zaslal jsem zboží zpět a nemám žádné potvrzení v podobě e-mailu.
Ozveme se vám během 14 dnů od obdržení zpětné zásilky. Pokud tohle náhodou nenastane, můžete nám napsat stručnou zprávu: „V jakém stavu je moje reklamace?” z mailu, který byl uveden u objednávky a přiložit číslo k nám zaslaného balíku (z podacího lístku). My vám brzy odpovíme.

36. Nenašel / Nenašla jsem odpověď na mou otázku. Co mám dělat?
Obraťte se na náš zákaznický servis zde! Náš tým vám s radostí pomůže. Upřednostňujeme e-mailovy kontakt.
Tato stránka používá soubory cookie pro poskytování svých služeb v souladu s Politika Cookies. Můžete si určit podmínky pro skladování nebo přístup k souborům cookie ve svém webovém prohlížeči.
Zavřít
pixel