FAQ

NEŽ SI OBJEDNÁTE


1. Jak najděte co nejdříve hledaný produkt?
  • nejlépe pomocí vyhledávače, který je umístěn v pravém horním rohu.
  • procházení hlavních kategorií v nabídce v horní části

2. Je možné zadávat objednávky bez nutnosti registrace na webových stránkách?
Objednávky lze zadat výběrem volby "Objednat bez registrace" v koši, pak není třeba otevřít účet obchodu. Po zadání objednávky se účet automaticky vytvoří pro účely objednávky. Uzavřené objednávky jsou doručeny na doručení (náklady na doručení 89 Kč) nebo s předplacením (náklady na doručení 59 Kč - Česka Pošta)

3. Po odeslání objednávky obdržím e-mail potvrzení bez registrace?
Každá transakce v našem obchodě je potvrzena elektronicky na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli. Nezáleží na tom, jestli zákazník vytvořil účet nebo udělal "rychlý" nákup bez registrace - bude vždy obdržet přehled s podrobnostmi na poskytnuté e-mailové adrese.

4. Mohu získat fakturu s balíkem?
Je možné, ale za podmínky, že tato možnost bude označena při zadávání objednávky a vyplněním všech polí s údaji požadovanými pro vystavení faktury s DPH. Dokument bude připojen k balíčku.

5. Jak zjistím, zda je zboži k dispozici?
Každé zboží na našich stránkách má informace o stavu přístupnosti a přibližné době plnění objednávky. V okamžiku nedostatku zboží jsou informace o další dodávkach.

6. Je možné zrušit objednávku?
Ano, objednávku můžete zrušit. Za tímto účelem kontaktujte prosím zákaznický servis e-mailem: ozonee.cz@gmail.com , a vyžádejte si číslo objednávky, které bylo zaslné do e-mailové adresy zadané při objednávce. Není možné zrušit objednávku, která již byla zákazníkovi odeslána. Chcete-li se vyhnout tomuto typu situace, požádáme o promyšlené nakupování.

Objednávka a co dál?


7. Mohu osobně vyzvednout objednaný produkt?
Bohužel není to možné, nemámé kamený obchod.

8. Jaké jsou způsoby platby za zakoupené zboží?
Dostupné způsoby platby najdete na podstránce: Náklady a způsob doručení / Platby.

9. Jak rychle odesíláte zboží?
Vše závisí na výběru platby a dopravce. Pro zpracování objednávek se přesuneme na 24 hodin od okamžiku rezervace platby (nebo v případě platby při dodání ), např. Platba klasickým převodem zpožďuje termín 2-3 dnů. Implementace trvá obvykle 48 hodin. V případě nepředvídatelných náhodných událostí si však vyhrazujeme právo zboží odeslat do 5 pracovních dnů. A pokud jde o dodávku, Česká pošta má 48 hodin. Takže datum přijetí balíčku se může lišit od 2 do 7 pracovních dnů. Způsoby dodání zásilky spolu s náklady najdete zde http://ozonee.cz/Naklady-a-zpusob-doruceni-cabout-cze-260.html

10. Dodáváte balíčky o víkendu?
Objednávky provádíme od pondělí do pátku. V sobotu, v neděli a na svátcích neposíláme balíčky. Kurýři nepracují o víkendech.

DOPRAVA NA CESTĚ


11. Je moje objednávka již odeslána?
Informace o aktuálním stavu objednávky naleznete na stránce "Můj účet" (pouze pro registrované zákazníky). E-maily poskytnuté v průběhu objednávky jsou dále odesílány s aktuálními informacemi o stavu objednávky ("Přijaté do relaizace ", "Odeslané" atd.).

12. Zásilku mi nedoručeno ve stanoveném čase - co dělat?
Pokud zásilka nedosáhla do 3-7 pracovních dnů od objednávky, kontaktujte nás prosím do e-mailu. Tím, že nám poskytnete své přihlašovací číslo a číslo objednávky, zjistíme, co se děje s objednávkou / zásilkou.

13. Kurýr dorazil s zásilkou, ale nezastihnul mě doma. Co mám dělat?
V tomto připadě Česká pošta bude na vás kontaktovat, zásilká bude uložená na pobočce pošty do 7 dnů.
Zásilku můžete zkontrolovat na odkaze https://www.postaonline.cz/en/trackandtrace.
Číslo zásilký je uvedeno při potrvzeni objednávky po realizace.

14. Mohu vrátit zakoupený produkt? Jak to udělat?
Předpisy o právu odstoupit od smlouvy uzavřené vzdáleně od zakoupeného zboží jsou uvedeny na podstránce: Vrácené zboží - odstoupení od smlouvy.

15. Dostal jsem jiné zboži, než jsem si objednal - co mám dělat?
Kontaktujte nás co nejdříve e-mailem a informujte o situaci. Pokud by chyba byla způsobena naší vadou, zboži nahradíme příslušnym a vrátíme Vám náklady na dopravu. Zakoupené zboží byste nám měli zaslat spolu s vyplněným reklamačním formulářem http://ozonee.cz/Vraceni-Reklamace-cabout-cze-251.html.

16. Co když se zásilka během přepravy poškodí?
V případě viditelného poškození, například při manipulaci s obalem, namáčení atd.kontaktujte nás e-mailem a informujte o situaci, přidejte fotky baličku.

DORUČENÍ ZÁSILKÝ


17. Mohu zboží vrátit nebo vyměnit?
Pokud bylo vám doručené objednávané zboží a ukáže se, že je příliš malé nebo příliš velké, můžeteje vrátít . Zboží lze vrátit bez udání důvodu a vrátíme peníze na bankovní účet zákazníka do 14 dnů od datům doručeni na firemní sklad v Polsku. Zboží které ma být vráceno, by měl být vrácene nám na adresu v ČR(náklady na přepravu jsou na kupujícím) společně s formulářem na vrácení zboží. Více informací o vrácení (právo odstoupení od smlouvy) najdete na stránce vrácení a reklamace.
Tato stránka používá soubory cookie pro poskytování svých služeb v souladu s Politika Cookies. Můžete si určit podmínky pro skladování nebo přístup k souborům cookie ve svém webovém prohlížeči.
Zavřít
pixel